تو مرا میفهمی...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

http://up.iranblog.com/images/c7lhv0z3edssa3w62ty.jpg

 

تو مرا می فهمی...


من تو را می خواهم...

 

و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است !

 

تو مرا می خوانی...

 

من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم

 

و تو هم می دانی...

 

تا ابد در دل من می مانی !

 



نظرات شما عزیزان:

Ali&Arezoo
ساعت17:24---16 بهمن 1390
من ازقبیله ی لیلی، تو ازقبیله ی مجنون

توازسپیده و نوری، من ازشقایق پرخون

توازتباردریا،من ازنژادکویرم

همیشه تشنه و غمگین،همیشه بی تومیمیرم



mamnon az hozuret golam


Ali&Arezoo
ساعت22:14---15 بهمن 1390
من چرک نويس احساسات تو نيستم !

"دوستت دارم" هايت را جاي ديگري تمرين کن ...!



هر که با احساس شد خواهد شکست ... این جواب سادگیست
salam be maham sar bezanin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 1:7 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com